23 Ekim 2012 Salı

Uzun zaman sonra tekrar yaziyorum! Yazmadigim donem icerisinde hayatimda olumlu bir kac degisiklik oldu ve olmaya devam ediyor.

Oncelikle Nisan itibariyle tekrar hukuka geri dondum. Simdilik home office (evden) calisiyorum ve eski calisma duzenime (Yavru Kartal oncesi) oranla cok yogun degilim ama tekrar ise baslamak ilac gibi geldi. Bir yandan da Ingiltere’de de avukat olabilmek icin baro sinavlarina girmeye karar verdim, hatta okula bile yazildim. Ilk sinavim Temmuz 2013’te bu sebeple blogumu biraz ihmal edebilirim ama yine de is ve derslerden ara kalan zamanlarda seyahat notlarimi yazmaya devam edecegim.

Bir kac gun icerisinde Eylul’de Kartalgozu’nun marathon kosusu vesilesiyle gittigimiz Berlin yazimi sizlerle paylasacagim.

Simdilik sevgiler,

Kusgozu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder